piątek, 4 kwietnia 2014

Romantinki

Dziś będzie szybki post o najszybszych kolczykach. Nie, nie szybkich w robieniu, takich nie mam, ale o szybko-opuszczających-mnie;) Szybsze są jedynie prace robione na zamówienie, ale to jednak inna historia:)
 
Kolczyki, w wyniku twórczej konwersacji ze znajomą, otrzymały nazwę Romantinki (romantyczne malinki;) ) i mogłam cieszyć się ich widokiem nie więcej niż tydzień. Znalazły swoją właścicielkę na kiermaszu z okazji 8 marca, fajny zbieg okoliczności :)
 
 
Kolczyki jakie są, każdy widzi;) dodam tylko, że ich serce stanowią barwione na fuksjowy róż fasetowane kule agatów.
 
 
Oprócz agatów użyłam elementów ze srebra oraz koralików Toho.
 
 
Przy okazji mam pytanie - co myślicie na temat umieszczania znaku wodnego na zdjęciach biżuterii? Jesteście na "tak" dla znaku czy na "nie"? Uważacie, że jest to potrzebne? A jeśli tak, to w jakiej formie? Tak jak na powyższym zdjęciu, jako napis biegnący przez całe zdjęcie, czy np. jako logo umieszczone w jakimś istotnym punkcie zdjęcia? Duży? Czy bardziej dyskretny?
  
 
Bardzo podoba mi się powyższe zdjęcie, ma jakiś urok, który mnie oczarował:) Macie takie zdjęcia? Pewnie tak:) Na zakończenie jeszcze oba kolczyki, będę je sobie tu oglądać, skoro w realu nie nacieszyłam się nimi zbytnio:)
 
 
 
Pozdrawiam wszystkich Zaglądających, dziękuję, że znajdujecie chwilkę czasu na odwiedziny i życzę pięknego weekendu:)

13 komentarzy:

U. J. pisze...

Beautiful and clever combination of beadwork and metal components. The color of the center beads is great.
Send you my best wishes and greetings to Poland:
Uli

ANUSHKA pisze...

Kolczyki sa prześliczne, bardzo pieknie wykonane, a do tego jak zwykle - rewelacyjna ekspozycja.
Co do znaku wodnego - wszystko zalezy od Ciebie - jest to swoistego rodzaju reklama, ale równiez ochrona Twoich prac przed nielegalnym rozpowszechnianiem. Możesz np. wstawić na blogu adnotację, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich zdjęć w celach reklamowych, jedynie po uprzednim kontakcie z Tobą - to, oczywiście jest jedna z opcji. Ja stosuję znak wodny, zawsze z tą samą czcionką, choć też nie byłam pewna, czy warto:)
Pozdrawiam. Ania

bluefairy pisze...

Bardzo lubię takie oszczędne w formie, ale wyraźne w kolorze kolczyki. Co do znaku wodnego, czy podpisu na zdjęciu, spotkałam się z opinią, że niszczy to walory estetyczne zdjęcia. Moim zdaniem jeśli znak jest ładny to niczego nie niszczy, jest jednak skutecznym sposobem na znalezienie autora zdjęcia. Zdjęcia potrafią żyć własnym życiem w przepastnym internecie, a nawet ulec przywłaszczeniu dlatego lepiej je podpisać.

Natalia pisze...

Wcale się nie dziwię, że tak szybko Cię opuściły, bo są przepiękne:)

Lore Art pisze...

Kolczyki są przepiękne, agaty mnie oczarowały barwą. A co do napisu- ja dodaję na swoje zdjęcia logo kryjące w 60% od kiedy znalazłam własne zdjęcia na cudzym blogu. Staram się aby logo nachodziło na produkt- co uniemożliwia wycięcie go przez amatorów w paincie. ;) Jak profesjonalista będzie chciał oszukać to nikt go nie powstrzyma. ;) Co jest dodatkowym plusem podpisów na zdjęciach? Jeżeli wpadnie komuś ono przez google- będzie wiedział kogo szukać. ;) Minus? Galerie nie chcą podpisów więc trzeba trzymać dwa razy więcej zdjęć.. ;) Mam nadzieję, że choć ociupinę naświetliłam mój punkt widzenia :)

Ania pisze...

WOW! Ale piękne!

Beretta pisze...

Klasyczne i proste, ale ciekawe. Brawo!

Marzena pisze...

Piękne kolczyki, soczysty kolorek kamieni :) Nazwa świetna, Twoja znajoma to genialna osoba :D
Co do pytania, uważam że na każdej fotce powinien być autograf, byle biżuta nie zasłaniał ;)

betinaa40 pisze...

Cudne kolczyki! Nie dziwię się, że tak szybko znalazły nową właścicielkę :-) A co do znaku wodnego, to uważam, że logo umieszczone w narożniku zdjęcia jest najodpowiedniejsze. Nie powinno zasłaniać biżuterii, moim skromnym zdaniem :-) Pozdrawiam ;-)

Beata Redzimska pisze...

Cudowne kolczyki i piekne kamienie. Upajam oczy widokiem. Trafilam do Ciebie od Anushki i czuje ze bede tu zagladac czesciej. Pozdrawiam Beata

effcia pisze...

absolutnie przepiękne!!!

Inka pisze...

malinowe serce ujmuje urodą i smakiem - jakże delikatnym, jakże nostalgicznym... brawo!

galeria61 pisze...

Kolczyki są niesamowite!
A w sprawie logo - ja na swoich zdjeciach wstawiam tylko moje logo. Rozumiem, że Tobie bardziej chodzi o to, czy wstawiać znak wodny? Nie zdarzyło mi się jeszcze, aby ktos przywłaszczył sobie moje zdjęcie. Przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo, więc podchodzę z dużym zaufaniem do czytelników mojego bloga i takiego znaku nie umieszczam.
Czyli - każdy musi sam zdecydować :)
Osobiście - nie lubię kiedy coś mi przysłania przedmiot na fotografii :)