czwartek, 28 lutego 2013

Rozdaję

Strasznie dawno mnie tu nie było, aż się stęskniłam;) Mam nadzieję, że teraz będzie mi już troszkę łatwiej znaleźć czas, żeby zostawić tu jakieś oznaki swojego życia, a przede wszystkim zaglądać do Was;) Ale najpierw poproszę Was o trzymanie kciuków za powodzenie mojej sprawy, losy ważą się do 11 marca. Oby...

A teraz, żeby nie przedłużać, zapraszam na obiecywane candy;) Słodkości są z okazji dołączenia do mojego bloga dwusetnego i kolejnych obserwatorów. Chciałabym w ten sposób podziękować, że aż tyle osób uznało moje poczynania za warte śledzenia na bieżąco;) Jest to dla mnie ogromna przyjemność gościć tu tyle osób;) Bardzo lubię też czytać Wasze komentarze - to sól blogowego życia - dzięki temu wiem, że ktoś tu naprawdę zagląda;) I dla Was, Kochani, jest mój prezent. Prezent jeszcze nie skonkretyzowany, zwycięzca sam ustali, co chce, a ja postaram się to wykonać - do wyboru jest bransoleta na grubym rzemieniu ozdobiona plecionką (dostępne kolory rzemienia widoczne są na zdjęciu) lub kolczyki - do wyboru spośród tych, które tu pokazywałam, o ile będę miała w domu odpowiednie materiały.


Tak, jak wspomniałam wcześniej, rozdawajka jest z okazji dołączenia do bloga 200-setnego obserwatora i w związku z tym do zabawy zapraszam przyjaciół i znajomych królika (królik to ja, oczywiście), czyli:
- zapraszam osoby, które dołączyły do obserwatorów mojego bloga przed 28 lutego lub
- zostawiły choćby jeden komentarz w ciągu tych niecałych dwóch lat istnienia mojego bloga,
- do zabawy zapraszam też moich znajomych z FB, jeśli tylko mają ochotę;) (z zastrzeżeniem, że zostali znajomymi przed 28 lutego).
Potwierdzeniem chęci wzięcia udziału w zabawie jest tylko pozostawienie komentarza pod tym postem, nie wymagam podlinkowania banerka, ale będzie mi miło, jeśli to zrobicie;) Ciekawa jestem, co Wam się najbardziej podobało z moich prac - napiszecie w komentarzu?
Chęć udziału w zabawie można zgłaszać do 24 marca włącznie, zwycięzca zostanie wytypowany po tym terminie a czas realizacji zamówienia ustalimy indywidualnie. Mam nadzieję, że czujecie się zachęceni, a nie zniechęceni do zabawy. Zapraszam;)

W następnym poście pochwalę się Wam, co udało mi się ostatnio zrealizować, i czym chciałabym się zająć w przyszłości. To było super doświadczenie i już nie mogę się doczekać, żeby pokazać te 'cosie';)

21 komentarzy:

-mamon- pisze...

O!!! jestem pierwsza wiesz że ja uwielbiam Twoje bransoletki z rzemienia, było by cudnie jakby taka do mnie trafiła.

Silvanis pisze...

No i jak tu wybrać najładniejszą pracę jak wszystkie są piękne. Z chęcią się zapiszę na Twoją rozdawajkę :)

Natalia pisze...

Jak tu się nie ustawić? Nie da się, tak więc zgłaszam się i staję w kolejce. A co do pracy... Trudno wybrać, bo chociażby kolce z poprzedniego postu strasznie mi się podobają, nie mówiąc już o bransoletkach z grubego rzemienia z koralikową ozdobą, albo te wszystkie oplecione rivoli (w szczególności takie bezynkowe, które prezentowałaś jakiś czas temu) czy te okrągłe z super duo... Trudno wybrać:D

Anonimowy pisze...

Z przyjemnością ogromną i nadzieją w sercu zapisuję się!!!
A wygrać to ja bym chciała to czego sama nie potrafię:))
Banerek zaraz umieszczam:)

bluefairy pisze...

Przyjaciel królika melduje się na wezwanie;) ale jak wymienić jedną pracę, nie da się, każda wyjątkowa!

BRBHood pisze...

Ja również chętnie ustawię się w kolejce i może choć raz mi się poszczęści. hmmm...najbardziej podoba mi się wiele twoich tworów, lecz najbliższe mi są: komplet perełkowy ślubny oraz tarta truskawkowa :D
Pozdrawiam ciepło :)

maneruki pisze...

Uwielbiam Twoje bransolety z grubego rzemienia (tak, tak, pisałam Ci już o tym) więc nie moge przepuścić takiej okazji i zapisuję się na Twoje rozdanie ;-) bardzo jestem ciekawa Twoich planów i serdecznie Ci życzę, żeby się powiodły. Pozdrawiam!

Ela pisze...

Wszystkie Twoje prace są cudowne, ale mam dwie ulubione, takie naj, naj, naj... Zdecydowanie naszyjnik przekazany na WOŚP oraz ślubna bransoletka, z perełkami...jest THE BEST ;) Pozdrawiam serdecznie!

Corale - @rt pisze...

Candy u ciebie to mega zaszczyt :) choc szczęście ostatnio nie dopisuje, ale spróbuję!
Proszę nie karz wybierać, która praca najbardziej się podoba, bo każda z nich ma swoją duszę, jest w inny sposób wyjątkowa!

turkusowooo pisze...

Pięknie koralikujesz, tworzysz cudne prace, naprawdę ciężko byłoby wybrać najlepszą, każda ma to coś w sobie ;];];] Pozdrawiam turkusowooo

Cypripedium pisze...

Trudne zadanie stawiasz przed nami..bo jak tu wybrać pracę która się najbardziej podoba jak wszystkie są takie piękne? Ale po dłuższym zastanowieniu okazuje się, że jest jedna rzecz która mnie niezwykle urzekła. Bransoletka "Mewa"..cudowna..:)Zapomniała bym, naturalnie staję w kolejce po candy!

Kasiu pisze...

podziwiam wszystkie Twoje kolczyki
podziwiam ich misterię i perfekcję

idealnym prezentem dla mnie byłaby jedna ich para :)

Ania pisze...

Ja już dawno obserwuję, komentarz też zostawiłam niejeden. Uwielbiam Twoje wytwory i dlatego zapisuję sie obowiązkowo do zabawy. Pozdrawiam serdecznie.

Unknown pisze...

Witam serdecznie:) Ja się nie załapię na zabawę, bo trafiłam na Twojego bloga dopiero dzisiaj, ale to chyba nie przeszkadza w podziwianiu Twoich pięknych prac:) Pozdrawiam i uciekam przejrzeć Twoją galerię:)

ew pisze...

O bransoletce z plecionką marzę od dawna :) tylko nie pamiętam, czy już zostawiłam swój ślad u Ciebie? Mam nadzieję, że tak ;)

unikatart.eu pisze...

Bransoletki cudne,ale nie mam szcześcia w losowaniach. w wolnej chwili zapraszam do siebie http://unikatart.eu/kaboszon-1709/guzik-z-wazka-1947.html

klamaja pisze...

Ja w niestety zabawie udziału nie biorę :)Ale trzymam za wszystkich kciuki :D Kasia na pewno wyczaruje dla was coś pięknego :D

Jomo pisze...

Biegnę, spóźniona nieco ale już obecna!
Co się podobało, K. kochana, nie dam rady wypisać. Musisz mi wybaczyć. O wiele bardziej wolałabym pytanie, co się NIE podobało ;D

Acha i kciukasy trzymam!

Buziaków 1000 posyłam :*

incognito pisze...

Staję z ochotą ... a w odpowiedzi na pytanie, April proszę sobie wkleić po kolei wszystkie swoje twory, bo ja wybrać nie umiem, to tak jakby pytać kogo bardziej kochasz - tatę, czy mamę ... :D *

galeria61 pisze...

Z przyjemnością zapisuję się w kolejkę licząc na łut szczęścia.
Bardzo lubię Twoje kolczyki :)

Grazyna pisze...

Nie przepuszcze takiej "gratki"!
Zapisuje sie.