niedziela, 22 maja 2016

Szmaragdowa Panna Młoda

Wykonanie tego zamówienia sprawiło mi ogromną przyjemność:) Kolczyki ślubne w nietypowym kolorze okazały się świetnym dopełnieniem stylizacji Panny Młodej. Najpierw same kolczyki:


Kryształki Swarovskiego w niemożliwym do sfotografowania amatorsko kolorze Emerald, złote TOHO i Miyuki oraz srebro złocone.

A oto i sama piękna Panna Młoda :)


Tyły rivoli są oplecione, choć zazwyczaj tego nie robię, tu bardzo mi pasowało, żeby je zakryć


no i jeszcze zupełnie nie oddające koloru zdjęcie na czarnym tle, ale podoba mi się jego klimat:)


i na zielonym tle:


i to wszystko;)

Prosty projekt ale bardzo mnie cieszy:) Dziękuję, Olu za zaufanie i powierzenie mi wykonania biżuterii na ten Ważny Dzień:)

4 komentarze:

Justyna Żukowska pisze...

Piękne kolczyki i piękna stylizacja Panny Młodej. Uwielbiam taki zielony!

izetta pisze...

cudowne jak zawsze :)

Katinka pisze...

Śliczności, bardzo w moim stylu... szkoda tylko że już dawno jestem po ślubie;-)

Ania pisze...

WOW!!! Jakie piękne!!!! Takie delikatne i eleganckie. Pozdrawiam.