piątek, 4 października 2013

Złota jesień

Wracam po długiej wakacyjnej przerwie, dłuższej niż planowałam. Mam nadzieję, że dotrzymacie mi towarzystwa w czasie nadchodzących miesięcy, gdy pogoda nie będzie nas rozpieszczać nadmiarem ciepła i słońca.
Jest mi niezwykle miło, że pomimo mojej nieobecności ciągle jednak do mnie zaglądacie i co więcej, ciągle pojawiają się nowi Obserwatorzy, których witam serdecznie:) Wasza obecność to sama radość dla mnie - miło mi Was gościć, wszystkich:)
 
Szybciutko przechodzę to złotej jesieni - komplecik powstał na specjalne życzenie i jest podobny po pracy sprzed roku, ale takie było życzenie:) Zestaw kolorów nieco inny i kilka więcej się zmieściło. W czasie pracy nad kompletem jakieś licho ciągle się wtrącało i wszystko przeciągnęło się o dobre dwa miesiące ponad planowany termin - Asiu, raz jeszcze przepraszam.
 
Wyszedł taki zestaw:
 


Bransoletka w rzeczywistości skrzy się złotymi iskierkami, jest w ciepłej tonacji, ale na zdjęciu wyszedł ponurak jakiś. Czas fotografa zmienić;) Na białym tle też nie lepiej:
 
 
Trochę więcej brązów widać, ale to ciągle nie to, kursik niezbędny:)
 
Sztyfty solo:
 
 
i na jasnym tle:
 
 
Kolczyki całkiem fajnie wyszły, choć obawiałam się, czy uda się nadać im formę sztyftów, ale ostatecznie udało się. Niemniej jednak przy następnej okazji trzeba będzie się zastanowić nad innym sposobem mocowania, bo centralnie na środku nie jest idealne i do dobrej prezencji kolczyków w uchu niezbędne są baranki z duża silikonową tarczką. A takich nigdzie nie znalazłam ze srebrem, jedynie zwyklaki, nawet nie posrebrzane:( Może ktoś widział takie cuda ze srebra i chciałby się podzielić wiedzą?
 
Przy okazji tego kompletu chciałam Was zaprosić na blog Polskie rękodzieło, gdzie w jesiennych kolażach wśród prac wielu utalentowanych osób znajdziecie i powyższy komplet. Na blog zapraszam nie tylko przy okazji 'występów' moich prac, ale tak w ogóle:)
 
Pozdrawiam i życzę udanego weekendu:)


13 komentarzy:

Ania pisze...

WOW! Ale cudo. Piękna biżuteria. I w dodatku w moich ulubionych kolorkach. Super!

U. J. pisze...

The bracelet has an attractive pattern and colors and with the pretty, shiny earrings you get a lovely set :o))
With best greetings:
Uli

bluefairy pisze...

Bransoleta jest piękna, taka ciepła jak wełniany płaszcz. Super komplecik!

ew pisze...

Śliczne te sztyfty :)

Corale - @rt pisze...

Kolory i forma super! A kolczyki niesamowite, bardzo fajny wzór :) muszę poszukać i spróbować zrobić coś takiego :) choć tak piękne nigdy nie wyjdzie ;)

Carl pisze...

Dear April, the set is simply stunning! The iridescence in the Super Duos is perfectly enhanced by the colours chosen for the cuff. Wonderful! :o)
Warm regards
Carl

Jomo pisze...

Kochana cudo, jak zwykle cudo!
Dawno Ciebie tu nie było, ale mam ogromną nadzieję, że teraz już będziesz systematycznie nas raczyć takimi klejnotami.
Ściskam czule kochana Złota Rączko :**

Jomo pisze...

kolory jesienne, jak marzenie, CUDO

Natalia pisze...

Cudownie jesienny:)

Cypripedium pisze...

Jaki ponurak, przecież bransoletka aż się skrzy od ciepłych kolorów jesieni. Na żywo pewnie komplecik jest niesamowity:)

fixfix2 pisze...

Bardzo, bardzo mi się podoba. Sama staram się taką zrobić ale to tylko tak prosto wygląda..

Unknown pisze...

Ależ piękny, jesienny komplecik :) moje kolorki. Szczególnie podobają mi się kolczyki z super-duo.

Wioleta Hajcz-biżuteria autorska pisze...

Piekny komplecik :)