piątek, 27 marca 2015

Hannan

Ehh, no jednak nie udało się dotrzymać publikacji przynajmniej raz na dwa tygodnie. Nawet nie zauważyłam, kiedy ten czas przeleciał:)

Za to dziś pokażę świeżutką nowość - naszyjnik Hannan. Pomysł kluł się od dawna, bo i naszyjnik dawno został zamówiony, a że sprawa nie była pilna, to się troszkę przeciągało;) Ostatecznie przybrał taką postać:


Kolorystykę naszyjnika określiła przyszła właścicielka, określiła też jego charakter, wzór, dobór materiałów został po mojej stronie.


W projekcie wykorzystałam głównie koraliki dwudziurkowe, których na ogół unikam, ale chyba w końcu je oswoiłam;)


Naszyjnik jest dość sztywny, trudno ułożyć go w ładny okrąg, ale wydaje mi się, że ta nieelastyczność może być zaletą, bo będzie noszony blisko szyi.


Zapięcie ze srebra, z dodatkowym łańcuszkiem przedłużającym, ozdobionym małym elementem plecionym.


Oczywiście nie było tak, że powstał przy okazji tego zamówienia tylko jeden projekt - było ich w sumie osiem do wyboru:) Pozostałe już czekają na swoją kolej, tylko muszę zdecydować się na kolory:)


Który z moich projektów podoba się Wam najbardziej i w jakich kolorach go widzicie? 

Na stronie AprilWorkshop na FB konkurs wygrał D, który jest też moim ulubionym wzorem i jest następny w kolejce, ale już w innej kolorystyce. Tylko tak właśnie patrzę, że w planowanych kolorach brak mi jednego rodzaju koralików... chyba będę musiała zweryfikować plany;)

Pozdrawiam i życzę wszystkim pięknych Świąt:)

10 komentarzy:

Betka pisze...

Naszyjnik wyszedł śliczny. Czy można się poczęstować wzorem? Mnie najbardziej podobają się wzory A i E. Co do kolorystyki to ponieważ stęskniona jestem za zielenią to widziałabym taki naszyjnik w zieleni właśnie dodatkowo z efektem AB. Emerald AB to piękna mieszanka. Pozdrawiam :)

April pisze...

Dziękuję:) zielenie raczej wolę zgniłe, i w ogóle raczej ciemne kolory, wiosnę uwielbiam w ogrodzie ale niekoniecznie w dodatkach, choć może w końcu się przełamię:)
Betka - na własny użytek, częstuj się na zdrowie, jeśli będziesz publikować zdjęcia - wspomnij o mnie:) Komercyjnie wzór na razie sama eksploatuję;)

Ania pisze...

Cudo!!!!

Oriana pisze...

Przepięknie, nie mogę wyjść z podziwu!

Carl pisze...

Very elegant necklace, dear April - stunning!
Warm regards
Carl

krzychkam pisze...

Naszyjnik super :D
delikatność, smak, wyczucie
Wesołych Swiąt, smacznego Jajka
i mokrego Dyngusa
Pozdrawiam
Krzysiek z Chainmaille.pl

Natalia pisze...

Piękny naszyjnik, koraliki cudnie się układają, tak równiutko i delikatnie:)

Sol pisze...

Piękny, bardzo elegancki, no ale gdzie te częstsze posty ja się pytam? ;)

galeria61 pisze...

Cudny!

Talent-Art pisze...

Piękna praca, zazdroszczę umiejętności i cierpliwości :-)
Zapraszam na mojego bloga:
TalentART biżuteria
pozdrawiam cieplutko